FÅ 22,00 CASHCOINS Vueling
  • Hur kan jag se och/eller ändra mina personliga uppgifter?
    Gå till "Mitt konto" på cashbackdeals.se, där du kan se och hantera all din personliga information.
  • Hur kan jag avregistrera mig från cashbackdeals.se?
    Logga in på cashbackdeals.se, gå till "Mitt konto", sedan till "Bearbeta ditt konto" och därefter "Avsluta Konto". Konfirmera till sist genom att klicka "Säga upp mitt konto" för att säga upp ditt konto på cashbackdeals.se. Efter att ha avslutat ditt konto, sparas din data max 8 veckor i våra system. Efter den här perioden, sparas endast din transaktionsdata, vilket vi är lagligt skyldiga att spara.
  • Antalet cashcoins som jag fick efter inköpet stämmer inte.
    CashbackDeals.se är beroende av webbutiken i fråga när det gäller inköpssumman och beräkning av rabatter. Oftast beräknas rabatten över inköpssumman exkl. moms och frakt. Detta kan leda till att summan i ditt konto är lägre än summan du betalde till butiken. Om din cashback (beräknad över summan exk. moms, frakt och andra tilläggskostnader) inte stämmer, kan du lämna in ett Supoortärende Cashback inom 30 dagar efter inköpet. Vi undersöker sedan varför cashbacksumman inte är korrekt.
  • Jag vill ändra min e-postadress. Hur kan jag göra det?
    Gå till den här sidan och klicka på den blå knappen "Ändra e-postadress". Ange din nya e-postadress och klicka på knappen "Bekräfta" för att bekräfta detta. Vi ändrar sedan din e-postadress så snart som möjligt och meddelar dig när detta ändras.
  • Varför godkändes inte cashback för ett visst inköp?
    Ibland godkäns inte cashback efter ett inköp. Det kan ha flera orsaker: om du returnerade, ändrade eller avbeställde din order. Om detta inte är fallet, kan du inom 30 dagar efter avslaget skicka in en s.k. Cashback supportbiljett. Vi undersöker sedan varför inköpet avvisades. Observera: Cashback garanteras aldrig. Vi gör allt för att göra anspråk på din cashback men kan inte garantera detta.
  • Det går inte att logga in, vad ska jag göra?
    När du anmäler dig till CashbackDeals.se, får du ett bekräftelsemejl till e-postadressen du uppgav. Först efter att du har klickat på länken i detta bekräftelsemejl aktiveras ditt konto hos CashbackDeals.se och du kan logga in på webbsidan. Har du varit medlem tidigare men kan inte längre logga in? Be i så fall om ett nytt lösenord. Du kommer sedan att få ett mejl med en länk till e-postadressen som registrerats hos oss. Klicka på denna länk och uppge ett nytt lösenord. Lyckas du inte logga in med ditt nya lösenord? I så fall kan du kontakta oss så ska vi försöka lösa problemet så fort som möjligt.
  • Jag glömde mitt lösenord. Vad ska jag göra?
    Byt lösenord här. Fyll i din e-post och du kommer att få ett mejl med en länk. Obs: e-posten du uppger ska vara samma som e-postadressen du registrerade i ditt konto på CashbackDeals.se. Klicka på denna länk och uppge ett nytt lösenord. I ditt konto på CashbackDeals.se kan du byta lösenord när som helst.
  • Får jag ha fler än ett konto hos CashbackDeals.se?
    Nej, det är inte tillåtet att ha fler än ett konto hos CashbackDeals.se. Man får endast ha ett konto. I missbruksfall genom att skapa flera konton är CashbackDeals.se berättigad att - utan förvarning - radera konton. Läs mera om detta i våra Allmänna Villkor.
  • Hur behandlas mina personliga uppgifter?
    Informationen som vi på CashbackDeals.se får från dig använder vi för att ge dig cashback när du shoppar online och för att hålla dig uppdaterad om våra senaste erbjudanden via CashbackDeasl.se myhetsbrev och email-utskick. Förutom detta kan din information även användas till att göra marknadsundersökningar. Vid dessa undersökningar jobbar vi med så säker och anonym data som möjligt, för att försäkra att din personliga information inte utnyttjas fel och enligt GDPR. Läs mera om hur personliga uppgifter behandlas i vår sekretess policy.
  • Jag vill ändra mina uppgifter. Vad ska jag göra?
    Logga in på CashbackDeals.se och gå till ditt konto. Där kan du anpassa dina personliga uppgifter och inloggningsuppgifter.
  • Hur kan jag byta lösenord?
    Logga in på CashbackDeals.se och gå till ditt konto. Där kan du i dina personliga uppgifter byta lösenord. När du sparat ändringarna kan du genast använda det nya lösenordet.
  • Hur kan jag ändra mitt kontonummer?
    Logga in på CashbackDeals.se och gå till ditt konto. Du kan i dina personliga uppgifter ändra ditt kontonummer.
  • Hur kan jag avbeställa CashbackDeals.se mejls och nyhetsbrev?
    Vi informerar våra medlemmar gärna om de nyaste butikerna, rabattkoderna och erbjudandena. Alla våra medlemmar får alltså regelbundet våra nyhetsbrev och mailings. Vill du inte längre bli informerad? Klicka i så fall här för att avbeställa våra mejls eller logga in på CashbackDeals.se och gå till ditt konto. Där kan du i dina uppgifter ange vilka nyhetsbrev och mailings av CashbackDeals.se som du vill eller inte vill få i framtiden.
  • Hur länge tar det innan en ersättning syns i mitt konto?
    En ersättning syns över lag inom 2 till 3 dagar i ditt konto på CashbackDeals.se. Efter att ditt inköp registererades står det Under behandling som status. Detta betyder att ditt inköp ännu väntar på att bli godkänd av butiken i fråga. Detta tar oftast några dagar men det kan också hända att det tar flera veckor innan ditt inköp godkäns. Så snart som butiken godkände ditt inköp, ändras dess status och kan du begära en utbetalning, i fall den minimala utbetalningssumman nåddes.
  • Hur kan jag rapportera ett inköp som aldrig blev registrerat?
    När ett inköp inte syns i ditt konto inom 2-3 dagar kan det hända att någonting gick fel vid registreringen. Vi undersöker gärna vad som är problemet. Vill du rapportera ett icke-registrerat inköp? Logga in på CashbackDeals.se, gå till Mitt Konto och skicka ett supportärende Cashback. Vi undersöker sedan varför inköpet inte registrerades i ditt konto.
  • Vad betyder inköpets olika status?
    Vid varje inköp i ditt konto på CashbackDeals.se anges inköpets status. Det finns olika status:
    • Under behandling: Ditt inköp registrerades men bör ännu godkännas av butiken.
    • Ej godkänt: Ditt inköp godkändes inte av butiken och du kan därför inte heller få inköpets rabatt av Cashbackdeals.se.
    • Godkänt: Ditt inköp godkändes av butiken och kan utbetalas i fall du har nått den minimala utbetalningssumman.
    Inköpets status ändras automatiskt så fort som vi får en ändring av butiken.
  • Mitt inköps status är fortfarande 'Under behandling'. När blir det godkänt?
    Inköp får Godkänt som status när butiken godkände inköpet. Det beroer på butiken i fråga hur länge detta tar. Vissa godkänner inom några dagar medan andra butiker tar några veckor för att godkänna ditt inköp.
  • Varför syns mitt inköp inte i mitt konto?
    Syns ditt inköp inte inom 2 till 3 dagar i ditt konto? Kolla i så fall om du uppfyllde förutsättningarna när du gjorde din beställning:
    • Du var inloggad på CashbackDeals.se innan du gjorde inköpet.
    • Du besökte butiken via länken på CashbackDeals.se och gjorde sedan beställningen.
    • Du eller webbutiken ändrade eller avbeställde inte ditt inköp. I fall butiken gjorde en ny beställning åt dig kan det nämligen hända att registreringen av inköpet via CashbackDeals.se förfallas.
    • Din dators inställningar uppfyller inte kraven. Kolla här din dators inställningar.
    Uppfyllde du förutsättningarna men inköpet syns däremot inte i ditt konto? Då kan du informera oss om detta inom 30 dagar efter inköpet. Logga in på CashbackDeals.se, gå till Mitt konto och skicka ett Supportärende Cashback. Vi kommer då att undersöka varför ditt inköp inte registrerades.
FÅ UPP TILL 2,50% CASHCOINS Club Med
visit register click